Om os

Det stresser, når du ikke har tid til at gøre dit arbejde ordentligt. Det stresser at se mennesker og pårørende i øjnene, når du ved, at du ikke har haft mulighed for at give personen, hvad han eller hun har brug for. Det stresser, når du giver køb på dig selv for at nå det hele og gøre det alligevel. Det berører på et dybere plan, fordi arbejdet gælder menneskeliv, som du tager ansvar for.

MG-Vs fineste opgave er at hjælpe kunder i social- og sundhedssektoren til en sundere organisation ved at fjerne stress, der opstår ved mangel på personale.

Administrativt står vi på hovedet for kunder. Det kan vi, fordi vi har digitaliseret mange af de administrative processer. Digitalisering frigiver tid til bedre, grundigere og mere personlig service. Desuden spares du for menneskelige fejl, der opstår, hvor en computer er en mere sikker arbejdskraft.

Ikke mindst vælger vores kunder MG-V, fordi de får mest for pengene hos os.

Læs mere om os ved at klikke på boksene nedenfor.

Fordelen ved MG-V er, at vi gør livet lettere for vores kunder

  • Vi leverer nærværende vikarer, hvis ydelser fuldt ud matcher det gode arbejde, der udføres af fastansatte i den danske social- og sundhedssektor
  • Vi har branchens hurtigste responstid på forespørgsler om personale – ofte melder vi tilbage med det samme, da dit behov for kvalificeret personale matches digitalt med ledige vikarer gennem vores autobooking
  • Når du kontakter os, er du 95 % sikker på, at vi kan sende en kvalificeret vikar
VORES KUNDER
MG-Vs kunder kommer fra den danske social- og sundhedssektor. Det er kommunale, regionale, offentlige, halvoffentlige og private organisationer.
LÆS MERE
MISSION & VISION
Visionen er at blive det bedste vikarbureau i den danske social- og sundhedssektor. Her kan du se, hvad vi gør, for at opnå denne vision.
LÆS MERE
HAR DU SPØRGSMÅL?
Så vidt muligt forsøger vi at besvare spørgsmål, du måtte have som aktuel eller potentiel kunde i MG-V her på vores hjemmeside.
STIL SPØRGSMÅL
Fakta om MG-V
1
MG-V er godkendt af Datatilsynet til at håndtere personlige oplysninger.
2
Vi har ren serviceattest, som udarbejdes af bl.a. SKAT, kriminalregisteret og skifteretten. Den sikrer, at brugervirksomheden ikke handler med en leverandør, som fx er dømt for bestikkelse, hvidvaskning af penge eller EU-svig.
3
På alle andre måder opfylder vi myndighedernes krav til den lovlydige leverandør af vikarydelser, dvs. virksomheder i social- og sundhedssektoren kan entrere med os uden risiko.
4
Desuden er MG-V medlem af VB-FASID, Dansk Erhverv, autoriseret af Brancheforeningen og har herigennem landsdækkende overenskomster, som sikrer kunden efter EU’s vikarlov af 2013.
5
Hos MG-V har vi udelukkende social- og sundhedsfagligt uddannet personale i administrationen, som bl.a. har været på kursus i vikarjura.
6
MG-V har internt personale, der i øjeblikket er i gang med den første danske uddannelse som certificeret vikarkonsulent, der udbydes af VB (Vikarbureauernes Brancheforening) og Dansk Erhverv.